انسانی که کنارش غم نباشد، یاری امن باشد
آدم امن یعنی آدمی که وجودش مرهمی برای زخم باشد و
آدمی است که دروغ در کارش نیست تا خودش، درد باشد!
آدم امن یعنی آدمی که نخواهی برایش پر و بال بزنی تا فهم باشد و
مستقیم در چشم هایت نگاه کند و سردی رنجت را ببیند و گرم باشد
آدم امن یعنی کنارش خودت باشی، بدون این که باشرم، ترس باشد و
آدمی امن است که غرغر کنی، بماند ، غمگین باشی، بماند ، مرد باشد و
برای قلب و روحش از درد و غصه های تلخ دلت، سهم باشد
آدمی امن است که نترسی از از دست دادنش، ریشه دار و سبز باشد
آدمی امن است که در رفاقت، در نهایت تبدیلت به
پرنده ای رها و آزاد در آسمان، برایش شرط باشد
آدم امن یعنی آدمی که با دورویی و غرور، قهر باشد...